Ruszają konsultacje społeczne z mieszkańcami Płońska dotyczące projektu uchwały w sprawie określania zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Płońska.
Konsultacje projektu Płońskiego Programu Rewitalizacji prowadzone będą od 24 stycznia do 27 lutego 2024 r.
Formy prowadzenia konsultacji społecznych będą następujące:
1. Zbieranie uwag i/lub sugestii zmian do ww. uchwały, z wykorzystaniem formularza do zgłaszania uwag/sugestii
2. Otwarte, protokołowane spotkanie z interesariuszami umożliwiające składanie wniosków i uwag odbędzie się w dniu 1 lutego 2024 r. w sali 117 Urzędu Miejskiego w Płońsku o godz. 16:00
Wypełniony formularz z uwagami/sugestiami należy składać:
1. za pośrednictwem poczty elektronicznej: k.wyrzykowski@plonsk.pl
2. złożyć w kancelarii ogólnej Urzędu Miejskiego w Płońsku (na parterze budynku)
3. przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, do dnia 27 lutego 2024 r. do godz. 16:00 (o zachowanym terminie decyduje data wpływu uwag do Urzędu).
Informacje o wynikach konsultacji podane zostaną do wiadomości nie później niż w ciągu 30 dni od zakończenia konsultacji.
Zostanie sporządzony raport z konsultacji i udostępniony na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Płońsku oraz BIP.