W związku z brakiem wpływu zgłoszeń kandydatur do poprzedniego otwartego naboru na Członków Komitetu Rewitalizacji Miasta Płońska, na podstawie Uchwały nr CX/702/2024 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 14 marca 2024 r. w sprawie określania zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Płońska zawiadamiam o ponownym rozpoczęciu otwartego naboru na członków Komitetu Rewitalizacji Miasta Płońska.
14 marca 2024 r. Rada Miejska w Płońsku uchwałą nr CX/703/2024 przyjęła do realizacji gminny program rewitalizacji miasta Płońska pn. „Płoński Program Rewitalizacji” na wyznaczonym obszarze rewitalizacji w Płońsku (mapa oraz lista ulic zlokalizowanych na obszarze rewitalizacji na końcu ogłoszenia). Komitet Rewitalizacji Miasta Płońska będzie stanowił forum współpracy i dialogu interesariuszy rewitalizacji z organami Gminy Miasto Płońsk oraz pełnił funkcję opiniodawczo-doradczą dla Burmistrza Miasta Płońska w procesie wdrażania „Płońskiego programu Rewitalizacji”. Zgodnie z Regulaminem Komitetu Rewitalizacji Miasta Płońska, stanowiącym załącznik do uchwały RM nr CX/702/2024 z 14.03.2024 r. w skład Komitetu Rewitalizacji wejdzie m.in.:
- 2 przedstawicieli mieszkańców wyznaczonego obszaru rewitalizacji;
- 2 przedstawicieli właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości i podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na wyznaczonym obszarze rewitalizacji, w tym w szczególności spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych;
- 2 przedstawicieli podmiotów prowadzących lub zamierzających prowadzić́ działalność́ gospodarczą, w tym w szczególności na wyznaczonym obszarze rewitalizacji;
- 2 przedstawicieli organizacji pozarządowych lub grup nieformalnych prowadzących lub zamierzających prowadzić́ działalność́ na wyznaczonym obszarze rewitalizacji lub na rzecz mieszkańców obszaru rewitalizacji.
Burmistrz Miasta Płońska zaprasza zainteresowane osoby spośród wyżej wymienionych grup społecznych do składania formularzy zgłoszeniowych.
Ponowny nabór na Członków Komitetu Rewitalizacji Miasta Płońska prowadzony będzie w terminie od 29 października do 12 listopada 2024 r.
Wzór formularza zgłoszeniowego wraz z listą poparcia jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Płońsku (w zakładce https://plonsk.pl/rewitalizacja.html) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (www.plonsk.pl). W wersji papierowej formularz zgłoszeniowy wraz z listą poparcia będzie dostępny w siedzibie Urzędu Miejskiego w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk (wejście od ul. 1 Maja), pok. 204 (II piętro) w godzinach 8:00-16:00 w okresie od 29 października do 12 listopada 2024 r.
Formularz zgłoszeniowy wraz z listą poparcia można przesyłać na adres email: k.wyrzykowski@plonsk.pl, złożyć w kancelarii ogólnej Urzędu Miejskiego w Płońsku (na parterze budynku) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, do dnia 12 listopada 2024 r. do godz. 16:00 (o zachowanym terminie decyduje data wpływu uwag do Urzędu). Tylko złożone w powyższym terminie formularze zgłoszeniowe zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta Płońska.