Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym
Gmina Miasto Płońsk planuje złożenie wniosku w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”. Celem programu jest wsparcie w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz do Internetu dla dzieci (uczniów szkoły podstawowej lub średniej) będących członkami rodzin pracowników zlikwidowanego Państwowego Przedsiębiorstwa Gospodarki Rolnej.
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- sprzęt komputerowy (komputer stacjonarny lub laptop) z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną;
- usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.
Warunkiem zakwalifikowania do udziału w projekcie jest m. in. złożenie przez opiekuna prawnego dziecka lub ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność, stosownego oświadczenia (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych), które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku w ramach projektu „Granty PPGR” przez Gminę Miasto Płońsk.
Wsparcie skierowane jest do uczniów szkół podstawowych i średnich:
a) zamieszkujących na terenie miejscowości lub gminy, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej;
b) będących członkiem rodziny osoby (krewnym w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym), która to pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości lub gminie objętej PPGR;
c) którzy nie otrzymali na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Dokumenty należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Płońsku, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) w terminie do 29 października 2021 r. (w godzinach pracy urzędu).
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (23) 663 13 24
Uwaga! Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu!
Zmiany w dokumentacji konkursowej wprowadzone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa skutkować mogą wprowadzeniem zmian w udostępnianych formularzach i koniecznością przedłożenia dodatkowych dokumentów czy informacji.
Wszystkie informacje na temat projektu dostępne są również na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!