XCIX sesja Rady Miejskiej w Płońsku
O G Ł O S Z E N I E
w dniu 21 września 2023 roku
o godz. 1100 w sali obrad
Urzędu Miejskiego w Płońsku (117),
odbędzie się XCIX sesja Rady Miejskiej
w Płońsku, której porządek obejmuje:
1. Otwarcie obrad sesji.
2. Zgłaszanie wniosków do porządku obrad.
3. Wręczenie aktów mianowania dla nauczycieli, którzy w 2023 r. uzyskali stopień awansu nauczyciela mianowanego.
4. Przyznanie nagród za wyniki w nauce/osiągnięcia sportowe uczniom szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Płońsk, uzyskane za rok szkolny 2022/2023.
5. Wystąpienie zaproszonych gości.
6.
Zatwierdzenie protokołów z XCIV, XCV, XCVI, XCVII sesji Rady Miejskiej
w Płońsku.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Płońsk.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Miasta Płońsk na 2023 rok.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego na czas nieoznaczony.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały NR XXXVI/250/2020 Rady Miejskiej
w Płońsku z dnia 17 września 2020 roku w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Płońsk.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Miasta Płońska.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia gminnego programu rewitalizacji miasta Płońska pn. „Płoński Program Rewitalizacji”.
13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania Statutu Zespołowi Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania Wojewódzkiemu Sądowi Administracyjnemu w Warszawie skargi na uchwałę nr LXXVI/515/2022 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 20 października 2022 r. w sprawie uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszarów położonych w rejonie ul. Płockiej,
ul. Szkolnej i ul. Pułtuskiej.
15. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Płońsku.
16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.
17. Informacja o funkcjonowaniu spółek miejskich za 2022 rok oraz I półrocze 2023 roku.
18. Podsumowanie akcji letniej w Płońsku.
19. Informacja o realizacji zadań związanych z gospodarką odpadami.
20. Raport za lata 2021-2022 z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Płońsk.
21. Informacja dotycząca nielegalnego składowania odpadów niebezpiecznych znajdujących się na terenie Gminy Miasto Płońsk.
22. Informacja dotycząca kondycji finansowej Gminy Miasto Płońsk.
23. Informacja o realizacji inwestycji miejskich.
24. Informacja Burmistrza o działaniach międzysesyjnych.
25.
Zgłaszanie interpelacji, wniosków i zapytań przez radnych (na piśmie)
oraz odpowiedzi.
26. Wolne wnioski i odpowiedzi.
27. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Płońsku
/~/
Henryk Zienkiewicz
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!