XVII sesja Rady Miejskiej w Płońsku
O G Ł O S Z E N I E
w dniu 22 maja 2025 roku o godz. 11:00 w sali obrad
Urzędu Miejskiego w Płońsku (117), odbędzie się XVII sesja Rady Miejskiej
w Płońsku, której porządek obejmuje:
1. Otwarcie obrad sesji.
2. Zgłaszanie wniosków do porządku obrad.
3. Wystąpienie zaproszonych gości.
4. Zatwierdzenie protokołu z XVI sesji Rady Miejskiej w Płońsku.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Płońsk.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Miasta Płońsk na 2025 rok.
7. Rozpatrzenie i debata nad raportem o stanie Gminy Miasta Płońska.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza Miasta Płońska.
9. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu za 2024 rok i podjęcie uchwały w sprawie absolutorium:
1) Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Płońska za 2024 rok.
2) Przedstawienie Uchwały nr 3.e./112/2025 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 9 kwietnia 2025 r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Płońsk sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok.
3) Przedstawienie uchwały nr 1/2025 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 5 maja 2025 roku w sprawie wydania opinii o wykonaniu budżetu Miasta Płońsk za 2024 rok i wniosku w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Płońska.
4) Przedstawienie uchwały nr 3.f.1/26/2025 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 6 maja 2025 roku w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 5 maja 2025 roku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Płońsk za 2024 rok.
5) Dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Płońska za 2024 rok.
6) Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Płońska za 2024 rok.
7) Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Płońska z tytułu wykonania budżetu Miasta Płońska za 2024 rok.
10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu Ochrony Środowiska dla Miasta
Płońsk obejmującego lata 2024-2029 z perspektywą do roku 2034.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XCVII/627/2023 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 3 sierpnia 2023 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania.
12. Sprawozdanie delegata z działalności w Radzie Społecznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku.
13. Sprawozdanie delegata z działalności w Związku Miast Polskich.
14. Informacja Burmistrza o działaniach międzysesyjnych.
15. Zgłaszanie interpelacji, wniosków i zapytań przez radnych (na piśmie) oraz odpowiedzi.
16. Wolne wnioski i odpowiedzi.
17. Zamknięcie obrad sesji.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!