Burmistrz Miasta Płońsk na podstawie Zarządzenia nr 0050.116.2024 z dnia 7 sierpnia 2024 r. ogłasza nabór kandydatów do Rady Seniorów Miasta Płońska
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Płońsk na podstawie Zarządzenia nr 0050.116.2024 z dnia 7 sierpnia 2024 r. ogłasza nabór kandydatów do Rady Seniorów Miasta Płońska
· Do Rady Seniorów mogą kandydować:
1) przedstawiciele osób starszych, którzy zamieszkują na terenie Miasta Płońsk oraz uzyskali poparcie co najmniej 15 osób starszych zamieszkujących na terenie Miasta Płońsk,
2) przedstawiciel podmiotu działającego na rzecz osób starszych mających siedzibę na terenie Miasta Płońsk.
· Poparcie kandydata przez osobę starszą (która ukończyła 60. rok życia) zamieszkującą na terenie Miasta Płońsk udzielane jest poprzez złożenie podpisu pod właściwym formularzem zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza. Formularze z podpisami poparcia dla kandydata inne, niż zatwierdzony Zarządzeniem Burmistrza zostaną zakwalifikowane, jako wadliwe.
· Osoba starsza zamieszkująca na terenie Miasta Płońsk może udzielić poparcia, nie więcej niż jednemu przedstawicielowi osób starszych. Udzielenie poparcia przez tę samą osobę więcej niż jednemu przedstawicielowi osób starszych będzie skutkować unieważnieniem głosu poparcia.
· Podmiot działający na rzecz osób starszych mający siedzibę na terenie Miasta Płońsk może zgłosić jednego przedstawiciela, jako kandydata.
· Dokumenty niezbędne do zgłoszenia kandydata dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Płońsku oraz w Kancelarii Urzędu Miejskiego, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk (parter budynku).
· Zgłoszenie kandydata do Rady Seniorów powinno zostać złożone w terminie do 23 sierpnia 2024 r. w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk
w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Płońsku. Zgłoszenia złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
· Zgłoszenia kandydatów do Rady Seniorów podlegają weryfikacji formalnej dokonywanej przez Burmistrza. Weryfikacja formalna polega na sprawdzeniu kompletności
i poprawności formularzy zgłoszeniowych. W przypadku zauważonych braków Burmistrz wzywa kandydata do ich usunięcia w terminie 7 dni. W przypadku nieusunięcia braków
w terminie zgłoszenie nie podlega dalszemu rozpatrzeniu. Kandydatury, które w wyniku weryfikacji nie uzyskały poparcia co najmniej 15 osób starszych zamieszkujących na terenie Miasta Płońsk zostaną zakwalifikowane, jako wadliwe i nie będą podlegać dalszemu rozpatrzeniu.
· Dni, w których upływają terminy wykonania czynności wyborczych, określa kalendarz wyborczy.
Burmistrz Miasta
/~/
Andrzej Pietrasik
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!